fredag 5 februari 2010

lite bilder :)

kommentera mkt nu, min blogg har blivit nästan naken av kommentarer!
pussss.
idag så slutade vi kl 12.40 :) 'GLAD' två prov nästa vecka.. matte och engelska. matten kommer jag inte klara.. det vet jag!(jag är en spåtant) :] amen på lördag så blire stan med världens bästa angelica<3 :) stefan skulle typ på nå möte så vi följer med och går på stan medans :) har typ inga pengar för jag är typ black nu för tin, slösmaja!! (A) jag försöker alltid att lägga in videoklipp på min blogg men det funkar inte... eller de tar typ 10000000 år innan den laddas upp. så de blir väll ingenting av det.. annars hade ni fått sätt väääärldens roligste video sen förra helgen med jag och ida sandström .. hahahahahaha om ni tänker er: Chacha bloggeeeeen ;* fast ful röst. hahaha ojoj vad kul vi hade.
jag vill ha en sustemkamera.. skulle vara sjukt nice. de blir så himla bra bilder då! datamusen cpade sig idag, men jag som är så bäst fixade ju den 'stolt' :} jag vill ha sommar nuuuu!!! saknar bilträffarna mer än nått annat på joooorden!! och de finns typ ingenting att göra på vindern man börja på fryys! usch.. bort med vintern! nu vill vi ha sommar! :) längtar så mycket tills man får åka i a-forden! det vill man verkligen inte missa!!. och jag saknar rebecca forsgren jätte mycket. sen så ska angelica vara med på mycket mycket mer i sommar! det har jag och rebecca bestämt! haah vi taggar norge allihopa! vad kan vi göra för att påskynda växthuseffekten som man säger! ahaha ;) sen är man ju ledig på måndag då blir de sooooftbreee! :] ni orkar jag inte skriva nått mer. byebye! /Sanna
la in en hälig bild från i sommras när alla inlanders var sammlade på våran gård innan vi for vidare mot wheels i umeå! saknar er alla.

Inga kommentarer: