onsdag 23 juni 2010

i förrgår och igår så va ja med ida, nicenice! :)
vi tältade på andra sidan på badplatsen där. typ fullt med äckelmygg. inte mysigt! men de vare ändå för de va fett nice väder kan jag lova! vi pratade med berget typ hela kvällen sen skulle den lilla saken sova då vi ringde august, han hade inga batteri på mobilen så den typ dog. sen ringde vi nån oskar men han va konstig :P vi typ steekte 24/7 för de va så bra väder :) sen nästa dag så vaknade vi först kl 07.30 av att de va as varm i tältet. vi gick ut ett tag sen höll ja på å stupa så vi gick å la oss i tältet igen, då somnade vi och jag vaknade 12.30 av att ida ringde till berget. HON HADE INTE ENS VÄKT MIG!? hon ba, men jag skulle ju vara dum om jag hade väkt dig. du sovde ju så sött :]
man ba, HALLÅÅÅÅ!? VÄCK MIG KLOCKAN ÄR JU TYP KVÄLL :o
hahah :] ja vet att jag skriver lite roligt ikväll ursäkta mig :]..










sen idag skjutsade peter jag,åke och linda till övik. där for vi på paradisbadet och badade i typ 3 timmar sen drog åke och peter till stan för dom vart less :o fast jag och linda fortsatte bada ofc! :] sen typ 4-halv 5 for klev vi upp och for och åt på max, fett gott kjl!
när jag kom hem fick man ingen vila, då drog jag till garaget med pappa och hjälpte honom att lägga golvet och he in säterna i ford 46an. nicenice!

TAGGA WHEELS NÄSTA HELG FFS!!!! :D :D :D

Inga kommentarer: