lördag 25 september 2010

SVAR PÅ FRÅGESTUND!

jag hade ju frågestund sen ett tag tillbaka.
bäst att svara på några :)

Eftersom du sa att igen fråga var för dum så undrar jag vad det är du ser i Agust? :O/ anonym fegis
om vi säger såhär, jag älskar honom. behöver du veta mer? :)

Vad är din favorit färg?
jag har inte direkt någon "favoritfärg" men de är väll, rosa och turkost.


vad hände med "veckan video?" :) ;o
haha, jag vet faktist inte om jag ska vara helt ärlig ;)

Inte funderat på videoblogg? ;)
haha, nejnej skulle inte tro de ;)

Vad är din största drömm? :)
jag har ganska många men, fara till USA skulle vara ganska kul:)

vad är ditt läsarrekord på en dag? :)
tyvärr så vet inte jag hur man kollar det. så jag har noll koll.
någon som kanske vet hur man kollar det och kan berätta för mig? :)

Jag förstår om du blir lite sur nu men, varför ser du inte att du förkänar nån mycket bättre än agust? Det finns så många som vill ditt bästa och ärligt så tror inte jag att detta är ditt bästa
de där var en ganska intressant fråga. jag märker att de är ganska många som inte känner august. lär känna honom innan ni dömmer honom. han är den underbaraste jag någonsin träffat och om jag ska vara ärlig så kan jag inte föreställa mig att august inte är bra för mig. för de är han verkligen.

favvo band/artist? :)
eddie meduza, eminem,lil wayne, elvis.

om du var en kille vad var de 3 första sakerna du skulle göra då? ;o
haha, ingen aning ;]

faborit hårfärg? ;D
jag trivs bäst i rött hår :)
vem är din bästa kompis? (a) pussss
Linda Hörnberg. och de kommer de alltid att vara :) <3
tack för alla frågor!

Inga kommentarer: