torsdag 19 maj 2011

kommer ha träningsverk imorgon!!

efter middan så for jag ut och sprang ca 4-5 km och sen när jag var på väg hem så mötte jag en liten ewe som följde med hem till mig och... va berädd på erat livs största suprice.. JAG RED PÅ EN AV DOM TVÅ HÄSTARNA VI HAR PÅ GÅRDEN! ja vet.. jag kan knappt fatta de själv. att jag ens satte mig på hästen är ett under. men det gick faktist bra och var förvånat nog ganska roligt dessutom :) skulle lätt kunna göra det någon fler gång bara för att få kroppen i bättre form. är så dåligt tränad så de är sjukt åt det..
fast lugn nu, nu låter de för "hästit", jag föredrar fortfarande mer att vara i garaget och ligga under en volvo duett 60a ;)
kommer iallafall ha lagom med träningsverk imorgon kan ja lova!! fast jag kommer inte ångrar någonting sen kvällen! :)

imorgon blir det att ta bussen till rasmuuuuuuus älskling och tillbringa helgen med honom. saknar han<3<3

Inga kommentarer: