tisdag 30 augusti 2011

sorry

har verkligen ingen blogg lust längre.. de kanske ni märkt? neeee? hahah...
ne men jag tycker inte om min blogg längre. vet inte varför.. men jag ska försöka hitta tillbaka blogglusten igen! :)

jag har ju opererat mig också.. förra måndagen. men jag har inte skrivit om de än.
dom opererade bort mina halsmandlar och mina polyper. så jag har inte ätit på över en vecka... är hemma från skolan också och missar förbannat mycket. inte kul. men jag ska försöka ta igen senare. just nu vill jag bara bli bra. för jag har så äckligt ont och de är skit jobbigt.. har gråtit hur mycket som helst och tillslut så orkar man ju inge mer helt änkelt. älsklingen har varit på besök, han kom i fredags och for i måndags på morgonen mot lycksele. han har ju börjat estet på tannberg :) skit kul för honom!
sen så igår fick jag oväntat besök, världens bästa jonathan lindeberg komme och hälsade på mig :) de va kul. fast man känner verkligen att halsen inte pallar med att prata nå länge..
plus att igår så började de blöda i halsen. vart lite rädd.. också började de göra skit ont som om någon skar i halsen eller något liknande:( men idag är de väl som vanligt.. eller aah, en vanlig dag av smärta xD har tagit en alvedon när jag vaknade så har inte så jätte ont nu så länge jag inte sväljer så gör de ganska ont.. ;(

saknar alla mina bästa på skolan!!! :(:(<3<3<3<3

Inga kommentarer: