lördag 29 maj 2010

asså seriöst.

jag måste börja skriva mer på bloggen tror jag. jag har lixom tappat intresset och blivit så less på sista tiden. men nu ska jag i alla fall skriva lite inlägg blir nog ett till direkt efter det hära :p min farmor tjatar på mig att jag uppdaterar så sällan så nu ska hon få se att jag kan börja blogga igen :] igår så sovde lisa över hos mig :) vi sovde i telt nere i sandtaget, as kallt! men de va sjukt kul iaf :D sen idag drog vi till vindeln marknaden. köpte morsdagspresenter och snask som vanligt, höhö. ikväll ska jag väl bara se på tv och mysa med familjen och sen får vi se vad morgondagen har att bjuda på :)






Love/Sanna

4 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Mamma är då inte så bra på uppdatera själv så hon ska inte säga något;)

Puss

Sanna sa...

haha nej de förstås.
de har du helt rätt i! tack för en bra ursäkt :]
puss älskar dig

bp sa...

nej men dom unga brukar ju vara allert på alla vis eller...
älskar er mina vänner

Sanna sa...

vänta.. nu förstår jag inte, du räknas väl som ung? ;)
vi älskar dig också!