söndag 2 maj 2010

höhö sorry för att jag varit så oaktiv på sissta tiden men jag har inte orkat blogga och haft annat att tänka på. plus så hände de ju ingenting i helgen för att nästan hela familjen låg i magsjuka.. igår så var jag i garaget och målade om golvet lite, måste ju va snyggt till pappas 40års fest. (fråga inte varför de ska hållas till i garaget, tack!) haha, amen sen så har jag färgat en motor också.. intressant jag vet, och målade en bakaxel.
idag så har jag också varit i garaget, ihih. fortsatte med att städa och sånt men jag är så fruktansvärt trött idag så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. mensverk
men de ska bli skönt att få fara till skolan imorgon iaf.. ska börja om från början på en bättre nivå på matten, drygt men de är nog bäst så. ska bli nice att träffa mina små muppar också<3>
amen nu vet ja inte va ja ska skriva mer för de finns ingenting att skriva för allt är så trååååkigt.
oj juste.... JAG VILL HA SOMMAR!
nu vet ni.

pusssssss/Sanna*

Inga kommentarer: