måndag 3 januari 2011

skeå!

sitter nu hos ewe. har inte träffat henne på evigheter typ så ja passade på när hon kom hem, haha. doms söta kissemisse ligger brevid mig och gosar :)

idag har jag äntligen fått pappa till att hjälpa mig att få in epan i garaget så vi kan fixa den:) han lyfte den men traktorn medan jag styrde, gick lite värdelöst men jag är ändå stolt över mig själv att jag fick in den i garaget utan att total förstöra någonting.
nu får den tina upp där inne ett tag sen blir de att skruva loss sätena för en storstädning och ny inredning. hitta lite grejer där bakom, allt från kläder till skivor och pengar. tack för 5 kronan jens! haha.

ikväll blir de att packa för att följa med helenas familj hem till dom i skellefteå :)
då ska vi gå på stan, tömma börsen på money och kanske se på hockeymatch.
/Sanna*

Inga kommentarer: