tisdag 11 januari 2011

vindeln!

haha, bara för att jag älskar bilden.

igår stannade jag i vindeln med världens bästa erica! :) vi for hem till henne och typ tog de lugnt, melissa och fanny kom också:) senare var vi sociala med sanna virding!(L) 'b' kom inte till vindeln heller:( lite ledsamt tycker jag..!

imorse vaknade vi.. nej vänta.. JAG, av väckarklockan. erica sov djupare än någon annan någonsin sovit tror jag :p haha tillslut drag jag av henne täcket så hon skulle kliva upp, då blev lilla erica en suris:] haha, hon klev tillslut upp iaf. sen drog vi till skolan, som har varit väldigt seg idag tycker jag. fast mina bästa gjorde dagen värd! (som vanligt dårå). vi gjorde plättarhkn, fett gott!.. elr, nee. inte alls. hahahaha vi ska inte börja snacka om jag och ericas plättar.. 'hostkanskelitemyckesmörhost'

sen efter idrotten var simon och matte på skolan med skotern så jag for dit och träffade dom, vilket jag inte gjort på typ flera månader.. jag älskar er grabbar! :)

ikväll blir de väl bara att ta de lugnt tror jag, mest troligt! :)

amen hare bra! /Sanna*


1 kommentar:

Anonym sa...

BAJS PÅ ATT DU SKA SKRIVA SÅNT PÅ BLOGGEN!!1;]
förmycketsmörhost..
puss/ericaaa<3