söndag 10 januari 2010

:)


ååååååååååh så söööööööööt<3 :]

på tisdags kväll sovde emelie över hos mej. nice! när vi klev upp fikade vi och satt vi datorn. sen kom emelies mamma och hämtade oss men vi ville följa med till vännäs och hämta rebecca hos jonthe :)just när vi skulle svänga in mot vännäs så körde en som va före oss rätt in i en stollpe :O frågan är hur 'PIIIIIIIIIIIP' man lyckas. hahaha ganska kul ändå :]innan vi hämtade henne for vi till ica och pantade burkar :] sen gick vi in och köpte godis (A) tror att malin (emelies mamma) skämmdes lite för oss :] men vi hade kul iaf! sen innan vi gick ut så köpte vi tuggummin i sånna hära tuggummi automater hihihi! när vi kom till tvärålund så va jag med emelie tills på kvällen tro ja.. haha lite dåligt minne (A) men nån kväll så va jag iaf med lisa och jonna :) hihi vi lekte i rushkanan på dagis :P eller hur det nu stavas. jag sovde då över hos mormor från onsdag till fredag tror jag. eh ja.! hemma hos emelie i datarummet så fanns de en fläckt som va jätte rolig :] jag hittade en plast pose som jag inte kunnde låta bli att kasta mot fläckten. hihihihih posen flög bara iväg (A)förutom en gång, men de va emelies fel (A) hihihi asså jag gillar att göra smilisar:]
idag ska jag typ bara vara hemma om ingen vill hitta på nått? ..
nu orkar jag inte skriva nå mera byebye!

p.s jag saknar faster :(:(:(:(:(<3

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

kom hit då!!:)

Sanna sa...

hur dååååå? :(