fredag 1 januari 2010

nyår

sjukt trevligt på nyår! fick lära känna en ny person som heter maja, sjukt bra! och hon gillar korv också ;) om ni undrar så var vi inte seriösa med de vi skrev igår att vi gjorde!! som vissa av mina kompisar trodde.. amen iaf jag var då med emelie och maja. först på dagen när dom kom så grillade vi i grillsugan. kallt! vi for hem igen efte vi ätit(jag,emelie och maja). smällde inte en enda smällare jag fått, men de blir väll lite idag ist :) tio i tolv gick vi ut och väntade på tolv slaget. sen kom några bekanta från grannhuset och såg på när fyrverkerierna tändes. nu har ett nytt år börjat,hoppas det blir ennu mer skojigheter och nya äventyr! :)
gott nytt år på er alla!! kram!

7 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej älskade vännen min

Tack för din hälsning.
PUSS

Sanna sa...

hejhej. ingen orsak! pusssssssss

Anonym sa...

Gott Nytt år på dig! Kram önskar "Godfather" :)

Anonym sa...

gott nytt år :) <3

Anonym sa...

ni verkar ha haft roligt :)

Sanna sa...

tacktack stefan :)

Sanna sa...

tack till alla andra 'anonyma' -.- :]