söndag 24 januari 2010

?

asså som ni kanske ser så är det heeeelt fel tider som står under inläggen när jag la in dom. för inlägget jag la in igår va vid kl 00.00 på natten. och jag är inte direkt uppe kl 05.00 och skriver ett inlägg heller :S konstigt!
älsklings rebecca kommer idag också :) då får jag träffa henne! längtar! dom ska hämta en av våra epor åt sebbe hennes lillebror :) den kommer säkert bli as frään! nu lyssnar jag bara på lite musik och skriver med min lilla emelie hedlund :) saknar henne! igår var jag typ bara i garaget och skruvade i hotroden. skärmarna ska bort! 'LER' hoppas vi tar den till norge för jag vill inte ta den andra forden för den är ju inte äns en hotrod elr en custom elr hur det nu stavas. fatta va häligt att fara över bergstopparna och sitta i svärmorsluckan :) (ursäkta stavning xD) åååh vad jag längtar! hoppas att angelica följer med då också då blir de ännu roligare :)
kram på er alla! /Sannnaaaaa


vill bara lägga in en härlig sommar bild bara för att jag vill ha sommar!!! :D

Inga kommentarer: