tisdag 9 mars 2010

de va tänkt att jag skulle till faster över dagen idag men jag tare nån annan dag, när jag kan sova över :) saknar er!
idag så vet jag inte vad jag ska hitta på men imorgon så kommer troligen ida till bastusels city :D kanske blir å basta då? : ) sen på torsdag drar vi typ till stan :) hoppas bara att jonathan kan följa! skulle va nice :) felicia och august ville att jag skulle vara med dom på tordag men de går ju inte om jag ska till stan ;( min kamera har varit död i typ en vecka snart. har inte pallat ladda den (a) men jag lovar att jag kommer ladda den ikväll, (om jag kommer ihåg då) haha.
men nu har jag typ inge mer å skriva!
jo btw, JAG VILL HA SOMMAR! hih, nu vet ni. :]
pusssssss/Sanna

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej söt.
Du får adda mig på josefin@budo-fitness.se de är den jag har msn på...fel av mig:)
Vi saknar dig me!
KRAM

Sanna sa...

hej (: jaha okej då gör ja de nu :)
haha lugnt.
<3 kram