söndag 7 mars 2010

skidor på idrotten i måndags.


i måndags så drog jag,ida,jonathan L och fanny ut på sjumila på idrotten.. vi fick lov att åka längre bara för att vi inte åkte första idrott lektionen :P aja, man får skylla sig själv antar jag!..
haha de blir mest att typ tugga snö för mej och ida. på jonathans ben växte de istappar och fanny fes iväg mest av åkningen :P tror vi var lite för långsamma för henne (A) haha söt tjej dedära! jag var inne på bildagboken och då såg jag att fanny hade lakt ut några bilder sen den dagen :P haha så jag (onda jag) tjuvade bilderna och nu ska vi få se hur de såg ut ungefär ;] ..... okej de funkade inte men fanny får skicka bilderna på msn ist ;] hahaha hon som sa att de skulle funka! hihih men nu ska jag inte skylla på lilla fanny. :] eh jo kanske liiite(a) (LL) amen pusss ni får se bilder nån annan gång /Sanna

4 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej gumman

Har du msn alltså.
josefinpersson@live.se

Har du kollat något om tisdag.
Jag ska pgymmet på morgonen men annars har jag inget för mig.
Kanske kan komma ner då.
Kram

Sanna sa...

Hej. jag adda dej.

jaha okej. mamma sa att de gick men jag skulle vela komma upp och sova över :( känns fett drygt att åka buss fram och tbx på en dag .. men annars om de absolut inte går att jag sover över så kommer jag ju lugnt ändå över dagen :)
kram(L)

Jossan-Wellness by me! sa...

Men kom när vi kommit hem då gumman. Jag har tvätt tid i morgon mellan 15-21 och måste vara hemma då och tvätta. Sedan åker vi på onsdagmorgon tidigt så de funkar inte att sova över då.

Har du adda mig nu??
KRAM

Sanna sa...

okej, men vi tare nån annan gång okej? :)
ja jag har addat dej gulle ;)
kram(L)