torsdag 11 mars 2010

stan

idag så drog jag och ida till stan :) ingen av oss hade mycket pengar med sig (tycker vi) hihih . men jag köpte dom rosa skorna jag så gärna velat ha. och några jätte söta örhängen :) hittade en jätte fin klänning som jag hoppas på att få till min födelsedag så jag kan ha den på skolavslutningen och på bilträffar till sommarn :) vi typ leeade oss jätte mycket med kläderna xD hahah vi tog nå tant kläder å ba prova för skojjs skull. haha oj va vi skratta ;P ja tro dom där ute trodde vi va apor elr nått liknande elr va tror du ida? ;) och vi åt på frasses som vandligt! stor stripsmeny ffs : D
vi skulle ju som träffa magnus men han kom inte som vanligt ..
men här kommer lite roliga pics iaf (:

sexiga kläder elr? ;)
pussssss/Sanna

6 kommentarer:

bp sa...

vilken planet kommer ni ifrån älskade unge

Sanna sa...

jorden, elr de kanske va jupiter. jag vet inte riktigt vad doktorn sa :)
kram

dida sa...

Gu så heta vi är;]

Sanna sa...

haha jomen visst ;) vi smällter fint in i bilden :] kan de bero på smööre ida? (A)<3

Anonym sa...

sötnosar :*

Sanna sa...

ha<3