lördag 10 april 2010

idag har typ jag och emelie steeekt sönder i solen!
fett skönt att de äntligen kommit fram lite sol.
nu på eftermiddagen så kom emelies familj och grillade
gó kötte med oss :) de va nicenice! nu sitter jag och emelie
och nördar vid varsin dator. illa egentligen men de får man leva
med :] haha imorgon vet jag inte va jag hittar på för nått bus.
vill dra till tvärålund och träffa folk där men de lär väll aldrig bli av. sen taggar jag ju skola på måndag... verkligen... men en sak ja tagga på riktigt de är sommarn!! nu när man fick en pusst
av sommarsolen så vill man bara ha mer av det! fast de lär väll ta ett
ganska bra tag till gissar jag. tagga norge i sommar så brudar! oj va mkt jag ska
hinna med i sommar.. kommer nog inte hinna med allt jag planerat men skit samma ;] hahaa..! jag vet inte va mer jag ska skriva förutom att jag saknar charlie och camomill.. men dom kommer ju hem inntill sommarn så då blire att julia ska få lära mej rida lite granna. fast jag kommer väll knappt våga men vi får se hur de går med den saken. :) lägger in en bild sen i sommras på jag och charlie också :) den bju ja på!
pusssssss/Sanna

Inga kommentarer: