fredag 16 april 2010

skolaaaaa




veckans dagar har varit seeeega.. typ ingenting man orkar göra elr äns har lust att göra. typ somnar hela tiden känns de som.. ingenting finns de att göra här i byn heller när alla flyttar. dryyyygt. inget sommarjobb hittar man heller för de är typ fullt everywere.. dammen var typ de roligaste vi kunde komma på. (jag och emilia) men där va de ju självklart fullt. så de blir väll att gå runt fattig hela sommarn.
amen idag så vare ju skola, slutade kl 12.40 så jag tog bussen hem kl 13.00. de va tänkt att jag skulle till stan med frida men de vart inte så heller så nu sitter jag här vid en dator och törar. :P
for med rickard,farmor och farfar till fiket i vindeln och fikade en tårtbit och fanta :) nicenice! ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på men de blir väll ngt gissar jag.
och imorgon blire å gratta lillebror på 9års dagen :)
pussssss/Sanna

2 kommentarer:

ida F sa...

EDVIIIIIIIIIIIIIIIN :D

Sanna sa...

HELL YEAH!