fredag 2 april 2010

idag så har jag inte gjort så mkt men jag for ut på en jogging tur med lilla ewe :) de va nice!
sen så har jag varit hos farmor och käkat go fika! mumms!
ikväll så ska jag vara med lilla diiiida, hon kommer till peran och vi ska typ vara där och basta i doms söta bastu :) de blir sjutk nice de! jag har typ bara gamla tråkiga ruttna bilder för min kamera har inga batteier och jag pallar inte ladda upp heller för de är nå cp så de laddas as lite asså glapparen... dryyygt!

asså imorgon ska jag sjunga på mina två gulliga kusiners dop :) lite nervös men jag klarar mej nog finfint! så länga jag inte ramlar och bryter benet elr nått liknande ;)

och jag vill ha spotify .. helt desperat letande!! ewe ska typ fixa men jag vet inte hur de går för henne för hennes dator sprejkar typ ;p
amen nu orkar jag inte skriva mer. pusshej/Sannaaa

Inga kommentarer: