söndag 24 oktober 2010

2007
2007
2007
2008
2009

2010
2010
2010

Jag tänker tillbaka, lägger en tanke på tiden som vi hade,
vi fuckde allting.
så nu säger jag såhär, jag saknar dig min finaste ängel.
allt bus vi gjorde tillsammans, gick över styr.
får inte vara med varandra som förr, dom litar inte på oss.
älskling, va har vi gjort? vi hade allt men vi släppte de.
vi släppte oss, handen min gled ur din.
jag vet inte vars jag är längre, när inte du visar vägen.
vi måste fixa dehär, annars klarar jag mig inte.
min syster, som jag mådde så bra med. du är borta, vart tog du vägen?
vi ska hitta tillbax, vi ska fixa dehär.
för kompis kom ihåg vi sa föralltid.
~*EricaLövgren*~
/Sanna*

2 kommentarer:

EricaLövgren. sa...

jag älskar dig vad vi än måste göra för att få det att funka igen, du är min solstråle, mitt hjärta, min andra halva, du är de bästa som hänt mig, du får mig alltid att må bra, för älskliiing, komihåg, vi sa föralltid och för.all.tid sak det bli, jag lovar dig jagkommer alltid finnas vid din sida, om du tänker hoppa tänker jag inte hoppa med dig, jag ska stå under dig och fånga dig.
jag kan inte leva utan dig, du är min ängel, du ger mig änglaskydd, du åh jag klarar allt, vi kan gå egenom allt bara jag har dig vid min sida, du är allt.
Jag älskar dig bästa(L)
~SannaPersson~

Sanna sa...

du är så mycket för mig.
du är min drog, mitt alkohol bby.
tack för alla fina stunder.
jag lämnar dig aldrig älskling.
(L)