fredag 29 oktober 2010

halloween!

känns skönt att min förkylning äntligen gett sig! jag har missat två veckor i skolan och jag har mycket att ta igen. prov,inlämningar,rester,läxor,uppgifter och sånt. karin (min mentor) undrade om jag ville ta igen arbetet under prao-veckan men jag tror jag klarar de ändå. vecka 45 har vi prao hela veckan och jag ska vara på tvärålunds skola i klass 1-2. kanske blir att sova hos mormor några nätter under praoen då.

lov imorgon också, känns hur bra som helst. linda kommer imorgon vid middags tid så jag ska följa med henne till vindeln i några timmar. träffa hennes farfar,se den nya lägenheten och bara allmänt tooka oss:) sen far vi tillbaka hem till bastuselet igen för på söndag är de halloween fest och lisa kommer för att fixa till festen!:) jag och lisa har haft halloween fest i.. 3, de här blir de 4e året! frågan är bara vad jag ska hitta på för utklädnad.. blir väll att sno storebrors mask och något annat! haha.

nä, nu ska jag bara lyssna på musik och tagga till helgen och resten av veckan! :D
hare goooodis!/Sanna*

Inga kommentarer: