lördag 6 november 2010

:)

sitter nere på mitt rum och håller på att gå under av trötthet efter att ha varit uppe mellan 02.00 och 05.00 hela veckan med världens bästa bästavän. nästan hela familjen karlsson är här på besök och ätit go midda! men jag tyckte att de var dags att gå ner och ta de lite lugnt när man vaknar av att man somnat vid matbordet.. allt trevligt som hänt under lovet, kan knappt tänka mig. jag har just märkt att jag har underbara vänner. fast de har jag alltid vetat men, tack!

imorgon blir de att kliva upp, städa lastbilen och stjäna sig en hundring, sen pluggapluggaplugga. har ju missat 2 veckor skola när jag varit sjuk. så jag fick ju en hel höööög med skolböcker osv att göra klart innan skolan börjar igen. känner mig inte taggad nån stans..

men jag taggar nästa helg då jag troligen ska fara till lycksele och vara med mina små troll emelie och becca. saknar er hur mycket som helst!!!

/Sanna*

Inga kommentarer: