måndag 15 november 2010


vi bakade kladdkaka å åt glass&grädde:) (kladdkakan blev lite.. köörnstig?)

vi åkte epa, for typ 6 på kvällen och kom hem 1 på nattn! de gillas!


och pappa bjöd oss på lunch på frasses! (y)
helgen har varit riktigt awesome kan jag lova! på fredan va jag med emelie och rebecka och vi åkte epa hela kvällen typ :) va med massa andra epa driversss. sjukt nice!
sen på lördag så färgade emelie mitt hår och sen fixade hon och rebecca mig. haha lätt roade flickor! :* sen for vi in mot stan med epen, hämtade antonia och drog in mot stan igen och lämnade emelie på taxi där hon jobbar, hon är en duktig flicka! jag,antonia och rebecca drog raggen typ hela kvällen tills vi for hem. antonia stannade hos någon så på vägen hem till rebecca for vi å sladda!
awesome helg med er brudar och alla andra som vi träffa. tack!
/Sanna*

Inga kommentarer: