tisdag 23 november 2010

SVAR PÅ FRÅGESTUND!

är du och erica som systrar för varandra?
vi kallar oss för syskon, vi håller ihop i vått och tort.
Saknar du din gamla skola i Tvärålund?
haha nej, de kan ja inte påstå, men de va inte lika mycke jobb där så de va väll en fördel:P
någonting som gör dig riktigt riktigt pist of?
när någon snackar skit/sprider rykten om mina vänner.
saknar du några av de vänner du var med mer förut, i sjuan? isf vilka?
svårt att sakna dom man träffar och umgås med varje dag :)
skolan, hur går det med den? du skrev någonting om "nya tag" för ett tag sen. Hur har det fungerat med de nya tagen?¨
de går mycket bättre än förut. dock har jag utväcklingsamtal imorgon så då får ja se hur de ligger till och kanske skriver lite om de senare.
tycker du att du ha förendras ngt?
alla förändras. sen kan jag inte svara på om jag har förändrats mer än andra men.
röker du?
jag har testat, och de är jag inte glad över. jag har slutat med de för de är inte värt att börja med.
dessutom vet jag inte om jag har något fel med andningen och då tror jag verkligen inte att rökning gör det bättre. så nej, jag röker inte.
hatar du inte fjortisar längre?
haha "hatar" är ett starkt ord.
hur många par skor har du ?
jadu.. kring 18 om man räknar med dom jag inte använder och vinter skor osv.
vem är din bästa kompis ?
självklart linda hörnberg. och så kommer de alltid vara. vi håller alltid ihop och jag litar på henne mer än någon annan på denna jord. vi har varit bästavänner i 10 år nu och de kommer bli många fler år! jag har lovat att aldrig lämna henne, och jag håller de ja lovar.<3
tack för alla frågor! :):) /Sanna*

1 kommentar:

Kungen sa...

Och INTE svara du på mina underbart vackra frågor...tacktack...:(<3