lördag 12 februari 2011

ånäset

underbaraste<3
jag älskar dig sis(L)
<3
min helg har varit super. efter skolan i fredags så for ja med bussen till vindelånäset med frida:) vi hoppade först av vid stallet och hjälpte till med ericas häst, inte riktigt min grej men.. haha. sen for vi hem till frida, käka mat och for ut med brälla. vi for till bya och spelade pingis och dunkade musik. haha sen gjorde vi en grej bara för att vi hade tråkigt.. alla tog en sked fylld med mjöl och stoppade i käften, sen den som skratta först förlorade. haha asså de var så förbannat äckligt men ändå sjukt roligt. anton slängde mjöl på mig, i ansiktet! inte kul.. sen gjorde vi samma sak fast med vatten och då började anton skratta och spottade ut allt vatten så de for på frida. hahaha stackars unge:].. vi var där ganska längre, fett roligt. eller aa, delvis. för de va ju en viss 'v' som skulle förstöra en del av våran kväll fast hon lyckades inte så bra, haha INYOURFACE! när vi kom hem så tjockade jag och frida oss med glass,chokladbollar,godis och dricka. haha. när vi vaknade på morgonen gick vi till bya igen och spelade pingis. senare hämtade pappi mig hemma hos frida. helt sjukt underbar helg med er två. tack! <3

Inga kommentarer: