lördag 12 februari 2011

till daniel hallingfors.


från att du gav mig fart på gungan, hjälpte mig upp när jag ramlade osv, till att jag nu övningskör,får betyg och är tonåring. fast jag vet redan att du vet allt det dära. jag önskade att jag fick växa upp med dig, och leva med dig. men man kan inte alltid få som man vill, och ofta så är de riktigt orättvist. men när vi ses nästa gång, ska jag berätta allt roligt jag varit med om för dig, jag ska också berätta för dig hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag saknar dig. jag minns att du alltid försökte att få mig att älska björklöven, men jag visste knappt vad de var för något. jag minns också när vi rymmde till ica på rasterna och köpte trocadero, osv. jag längtar efter en kram av dig, jag längtar tills jag får höra din röst igen. men först ska ja leva fullt ut, lära mig saker,lära andra saker, vara stolt över mig själv.
och först o främst, ska ja leva för dig.
du kommer alltid gå bredvid mig, i varje steg och i varje andetag jag tar.
du är min skyddsängel.
<3
/Sanna*

Inga kommentarer: