fredag 11 mars 2011

!

va på sjukhuset igår.
klev upp kl halv 6 typ så jag var sjukt trött igår kväll tror seriöst ja somnade före 10 på kvällen.
menmen, först så fick vi vänta ett tag i väntrummet. sen så kom det en tjej och ropade upp alla som satt där så alla fick följa med. det var något speciellt för att först så var det studenter som fick undersöka oss. jag vart undersökt av en tjej som hette johanna:) sen fick vi vänta utanför. sen ropade en in mig i ett annat rum där johanna fick "redovisa mig" för hennes andra klasskompisar typ. plus så var det en jätte duktig doktor där inne. först kollade dom i min hals med en kamera, halsmandlarna var väldigt stora bara typ ½ cm mellan dom. sen hedde dom in en kamera genom näsan och ner till polypern bakom näsan. obehagligt var de kan ja lova..
sen sa doktorn att de kommer bli operation, halsmandlarna och polypern ska bort. kommer få tid innom 3 månader. kungligt!
/Sanna*

Inga kommentarer: