söndag 27 mars 2011

SVAR PÅ FRÅGESTUND

Kärlek:

Har du varit kär?I vem isånnafall?

haha, jag har varit kär ganska många gånger. så ja pallar inte säga alla dom.


Har du haft 6?

mjoo.


vem har varit den bästa killen du har haft?

egentligen Dane, fast de funkade inte mellan oss. men han är värd något mkemke bättre:)


vem va din senaste kille?

Alexander Karlsson.


har du ngn ggn sagt att du älskat någon men inte menat det?

jag har tyvärr lätt för att säga så till folk, så ja.


ditt seriösaste förhållande?

jag vet faktist inte. haha wierd..


Annat:


Gillar du tandkräm?

ååh, jag älskar tandkräm de bästa ja vet..

Har du ont i magen?

haha nae;D


vilka är dina favvoo färger?

jag har ingen favvo färg, finns så många :)


när fyller du år?

på tisdag :D:D


har du färgat håret någon gng?isf vilka färger?

många gånger.

mörkbrunt,brunt,blont,jätteblont,rött,rödbrunt,svart:)


va haru för hårfärg irl?

haha typ.. blond/ljusbunt;D


tycker du om fjortisar?*hihiihihih*

nu skämtar du väll med mig? xD


hur länge har du bloggat?

vet inte, kanske ett år max:)


bdb eller fb?:]

fb!


dunkdunk eller typ..gamm musik?

beror på i vilket sammanhang;)


sprit elr cigg?(hihi sweet fråga)

haha roli fråga.. jag röker inte så, sprit.


tycker du om vitlök?

i mat, ja;) mat är livet(L)


gillar du eminem?

kan ja lova att ja gör! han är en av dom bästa.


borstar du tänder 2 ggr per dag?

eh, oftast, ja;)


nokia eller..sony ericsson?

jag har ju samsung.. men sony ericsson skare va!


böcker eller filmer?

filmer gånger 10000!!


favvo artist?

just nu, ken ring!


bästavänner?

har bara en bästavän, och de är Linda Hörnberg!


favvo plagg?

mjukisbyxor är skönast;)


ditt bästa köp?

ööh.. vet inte(aa)


skullle du ha SAW maraton ensam i ett kolsvart rum?

jag skulle inte ens våga ha de om ja va me kompisar så NEJ;D


hemma fest eller typ hamnis?

beror på, men på hamnis finns de nästan bara wb's. så..


sminkad eller naturlig?

spelar egentligen ingen roll :):)


tack för frågorna! :)(L)

4 kommentarer:

Lindaaaah ;) sa...

älskar dig bästavän!!! <3

Linn, ^^ sa...

Han inte ställa nån fråga.. :<
Haha.. aja. (A)

Anonym sa...

du e wbfjårtis..

Sanna sa...

hahahaha, tack. jag tar åt mig:) pussssss;*;*;*