onsdag 2 mars 2011

buberget!

de började med att jag lånade slalom skidor, åkte i typ 1,5 timma sen bytte jag och frida så jag fick åka snowboard. åkte då enda tills vi skulle fara till skolan igen. fett kul kan jag lova! jag trodde att de skulle bli som förra gången jag åkte på buberget, att jag aldrig tog mig upp för liften men nu tog jag mig upp nästan varje gång jag ramlade bara typ fyra gånger av över säkert tjugo åk:) seriöst, jag är stolt. haha..
ersboda kom också dit så jag åkte med sebbe ett tag, haha han fick sig många goa skratt när jag åkte snowboard kan ja lova! och jag tror att nästan hela buberget hörde mig..
sen hjälpte lillsanna och emelie hedlund mig i backen ibland (a) dom fick också lite träning:D mohaha! nemen jag kommer nog att börja åka snowboard, de är hur roligt som helst! men nu har jag lagomt ont i hela kroppen. särskillt i svanskotan tror allvarligt jag har brytit den, haha elr aah.. de känns som de ;] helt asum dag ändå:) tack!
/Sanna*

Inga kommentarer: