lördag 11 juni 2011

Grattis älskling!




igår tog Rasmus examen. grattis till honom!



jag älskar dig rasmus, hur mycket som helst.du är den underbaraste jag vet och jag skulle inte vela någonting annat än att vi alltid kommer hålla ihop. du är bäst bby, du gör mig alltid glad. visst vi bråkar, men vi löser det lika snabbt för jag kan verkligen inte klara mig utan dig. alla kärleksfulla kommenterar jag får av dig varje dag. det får mig att forstätta stå upp. direkt jag far ifrån dig saknar jag dig, direkt jag ser dig blir jag glad. du gör mig lycklig, att du bara står vid min sida ger mig kraft. jag tackar dig för att du alltid bryr dig om mig, vad som än händer. jag kan prata med dig om allt och det är det jag behöver nu. en axel att luta sig mot. jag tackar dig också för att du är du. och att du får mig att vara jag. du är de bästa som hänt mig.<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du sjunger å Rasmus spelar det blir säkert hur bra som helst du har ju så underbar röst kram. farmor

Sanna sa...

hahah den dagen;)