onsdag 8 juni 2011

yeeey!

chilldag idag kan jag lova. gjorde klart matte provet idag sen pluggade jag lite på AM-kortet sen var man ledig och solade resten av skoldagen. det gillas stort! inte nog med att det är lan imorgon och ja ska få låna niklas dator. tack till honom! :) kommer nog köpa ett ex antal energidrycker,godis o chips. kommer bli sjukt nice!
inte nog med att jag ska skriva upp på onsdag så körde jag för sissta gången i vännäs ikväll och det gick bara bra det också. sen for jag och pappa och köpte mjukglass på frasses innan vi for hem.
när jag kom hem så gick jag ut och solade en stund sen for jag ut och sprang uppe i skogen. sen sprang jag ner till sandtaget och tog ÅRETS FÖRSTA DOPP! haha, de brukar ju vara ett antal månader tidigare men de vart iallafall idag. höll seriöst på att dö av värmeslag. inte nog med det så tränade jag magen när jag komme hem och nu har jag druckigt en proteindrink. hoppas värmen håller i sig hur länge som helst nu, helst hela sommarlovet! inte länge kvar till det blir att fara ut på vägarna och köra epa, dunka musik och lukta doftgranar. jag längtar hur mycket som helst! då blir det att fara till åsele till älskling med epan. om han får en lägenhet i sommar så lät jag väll vara där ganska mycket i sommar. sen så kommer ju linda och acke snart till norrland. inte dåligt asså!! :D nu taggar jag sommarlovet!!!!!

Inga kommentarer: