onsdag 22 juni 2011

Kamrat.com

va nyss inne på kamrat och klickade runt.
tystnaden som uppstår när jag kommer till en 80 årig gammal kärrings profil och läser de här...

Hej hej..


Jag är en vacker kvinna, som är inne i sina sista år.
Under mitt liv har det varit livfullt.
Men förförsta gången i mitt liv, när jag personligen en dag slog på TV:en och till en stor förvåning hörde jag "Darin"?! I mina små öron. Även om jag är halft hörselskadad och halvblind så kunde jag känna hur det både sved och dunka i mina ögon och öron, jag hade aldrig hört nått sånt hemskt, förutom när jag hörde att kungen tjuvrökte som alla vi snorungar gör. Oj, förbryt mig, förbryt mig,
Det känns bara som det var redan igår jag sprang nek över det höga gräset för att doppa mig i den svala sjön.
Men,men..
Mina dagar består utav att försöka gå ut gymnasiet, och ta studenten innan jag dör.

Om ni vill något, är det bara att "mezza" mig, eller vad ni i den här morderna hipphop världen kallar det.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....

Inga kommentarer: