lördag 4 december 2010

alexander karlsson(L)

igår kom min älskling till mig. på kvällen for vi och träffade david,jimmy,nils,hampus,emme å massa fler som va nere vid grillstugan och hade gjort upp en eld. hahaha dom typ slängde på allt dom hade ;] sen kom jens och hämtade oss med seatn och vi drog vidare till tvärålund och träffade simon. sen när vi kom hem satte jag och alexander och såg film och mysade :)
nu har han farit hem och jag sitter o är taggad på kvällen med familjen och massa andra trevligheter i bjurfors på glöggafton!
sen blire väll att hitta fakta till redovisningen om bron som jag och erica har tills på måndag nästa vecka.. hangshao bay.. nånting;] ja vet inte ens va bron heter(aa)
menmen, blir nog att ta lite kort på kvällens trevligheter som säkert hamnar på bloggen ikväll eller imorgon! :)


erica, jag kommer alltid finnas för dig syster!

om han håller på såhär är han inte bra för dig.

duvetvadochvemjagmenar.

jag älskar dig min vän! (jag ringer dig ikväll!)

<3

/Sanna*

2 kommentarer:

Anonym sa...

aww, jag älskar dig med syster!<3

nä jag vet, men de va de jag trode för han är ju så sjukt fin person egentligen.

ja gör det. puss<3

Sanna sa...

jag förstår de älskling. men om ödet säger att de ska vara ni två så hittar ni tbx till varandra.
kom ihåg, 'ibland måste man gå isär för att kunna bli hel igen'
<3