torsdag 23 december 2010

julafton imorgon! :D

nu ska ja blogga som en took! för jag har inte bloggat sen lanet. skämms ju..
men jadu, i onsdags så slutade vi skolan med att gå till kyrkan. fast jag,erica och massa andra blev hämtade av ericas mamma:)
sen drog jag hem till linda. satt typ bara och chillade vid datorn, lyssnade på musik åsså städade jag jims akvarium, fick 400 kronor ;) fett värt!

imorgon äre julafton också! :)
vad ska alla göra på jul?
själv så drar familjen och firar stefan som vanligt som fyller åt på julafton :) sen far vi hem till farmor och ser kalleanka, haha. sen mat, och sen julklappar! :D

bara 4 dagar kvar tills jag drar ner till avesta med tåg med linda och niklas :D taggar!
ska bli sjukt kul att fira nyår med min bästavän.

men nu vet ja inte riktigt va mer ja ska skriva. haha, men ha en bra jul allihopa!
/Sanna*

Inga kommentarer: