onsdag 15 december 2010

Dag 7

♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.
nog har jag några bästavänner, lindahörnberg&camillalagefjord&ericalövgren&fannylidström&sannavirding&melissahalonen.
men jag har bara en allra bästavän och de kan ingen ändra på.
Linda Hörnberg♥.
min allra bästavän sen tio år tillbaka. utan henne skulle jag helt enkelt inte existera. hon hjälper mig när jag ramlar och stöttar mig när jag ställer mig upp igen. hon har varit min klippa sen barnsben och jag är så grymt tacksam över att jag har henne som vän. vi lovade enda sen vi sågs första gången att vi aldrig skulle släppa taget om varandra, och de kommer jag aldrig göra för jag håller om henne de hårdaste jag kan. 65 mil ifrån varandra, 8 timmar med bil, 600 kronor med tåg, vi fixar allt. för utan henne vid min sida skulle jag gå under. de finns inte en enda person jag vill dela mitt liv med förutom henne. hon är min livsglädje och min styrka, mina andetag och fotsteg. jag gör allt med henne, varje hjärtslag delar jag med henne för hon är min hjärta. inte nog med att vi delar tusentals skratt tillsammans så är hon den som tröstar mig när jag mår dåligt.
hon är som min syster, hon är min storasyster. och de kommer alltid att vara så.
20 dagar med dig min underbara under jullovet nu, och de kommer vara dom roligaste 20 dagarna i mitt liv.
tack för att jag ska få dela nyår med dig älskling.
för mig är du guld. <3















/Sanna*

2 kommentarer:

bp sa...

Hur mår lilla Sanna idag då? hoppas bättre!!!!!
så söta ni är på bilden ni sitter och mys fikar Kram älskade lilla vän

Sanna sa...

hihi jo de är mkt bättre idag :)
haha ja men att vi va! jätte mysigt :)
kram älskade farmor!<3