fredag 17 december 2010

Dag 8

Dag 8 – Mina passioner.

haha jag har verkligen ingen aning av vad jag ska skriva här men..
jag gillar ju saker som innehåller motorer väldigt mycke. särskilt hot rods,epa och BMW.
jag har varit intresserad av motorer ända sen barnsben och jag tycker fortfarande att de är fett roligt :)
jag lärde mig att köra cross före jag lärde mig cykla tex. då vare pv50 som gällde.
sen ska jag börja plugga till epa kortet snart också så de blir att köra epa i slutet av 8an. :)
på gymnasiet hade jag ju tänkt att gå något innom fordon. jag har tänkt mycket på transport för jag tycker de är grymt roligt att åka lastbil med min pappa. annars är de väll blåt som jag också funderar lite på :)

rätta mig om jag har fel men jag tror att de här har med passioner o göra på sätt o vis ;)
/Sanna*

Inga kommentarer: